Fredagslistan

vad har du på dig?
en tröja som inte är min utan en kompis ex som jag aldrig vill lämna ifrån mig.

 

hur mår du?
helt okej, har sovit okej, ätit okej och allt är sådär okej

 

vad önskar du dig just nu?
att jag kan lära mig att slappna av och ba INTE BRY MIG

 

vad har du ätit idag?
två stekta ägg och en halv korv

 

vad ska du göra imorrn?
jobba, tycka synd om mig själv

 

och på söndag?
jobba, tycka synd om mig själv, kanske gå och kolla på frida hyvönen

 

vem saknar du?
mina kompisar som är på äventyr, och familjen jag lämnade igår

 

senaste köp?
en blus och ett par skor på erikshjälpen i vimmerby

 

vad skrattade du senast åt?
åt en tjej utanför på gatan som hotade sin lillebror med att det skulle bli trubbel om han inte skyndade på igår.

 

vad grät du senast åt?
ingenting särskilt och allting

 

vem sov du senast med?
Ellen

 

vad läser du just nu?


del ett i Jonas Gardells trilogi "torka aldrig tårar utan handskar" kärleken

 

senast sedda film?
den röda vargen

 

vilken svordom använder du mest?
fan tror jag

 

vem var den senaste som ringde dig?
maria igår, innan hon hämtade upp mig

 

har du dejtat någon av en annan religion?
nej.

 

senast 3 inkomna sms?
"fint" "biljetter är släppta, fanns mycket kvar men man ska nog inte vänta för länge om man är sugen :)" "okej vad synd, men han la upp "crush on you" av springsteen och skrev typ: "bra låt, kom att tänka på dig;)" eller nåt i den stilen, haha"

 

vad stod de i ditt senaste skickade sms?
yes

 

vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
modern musikkultur kanske

 

vilken är din favoritfrukt?
apelsin

 

vilka kändisar har du blivit jämförd med?
ingen tror jag

 

vad är du rädd för?
sånt som är farligt

 

en person du tycker är snygg?
min senaste är karaktären "Jessa" i Girls

 

blir du lätt svartsjuk?
jajamen

 

din favoritkaraktär ur en serie?
Cassie i skins

 

vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Sia

 

vilket språk hade du velat lära dig?
ärligt talat vet jag inte, jag reser ju aldrig ens

 

vad för sorts killar faller du för?
dom som faller för mig

 

vart vill du åka just nu?
vart som helst

 

vad önskar du dig i födelsedagspresent?
klänningar, ett hejdundrande kalas, en inbjudan att besöka någon vän, ett äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0