hur livet är nu hur hjärtat känns

Vill skriva låtar och önskar att mitt lilla leksakspiano inte lät så gällt. Vill vara en god granne och inte störa mera.
Jag har varit i hultsfred men nu är jag hemma igen. Hann med att ligga i fosterställning och gråta i mammas och pappas säng , springa runt elljusspåret, koka spenatsoppa och besöka vimmerby för att få en födelsedagspresent. 
Det kändes jobbigt att lämna idag, men skönt att komma hem.
 
Jag undrar om du saknar mig ibland, ifall du kanske känner dig ensam där du ligger i din loftsäng med den tunna madrassen, oj vad tunn den madrassen är vill jag minnas. Men det var mysigt att trängas i den sängen minns jag också. Men jobbigt att gå på toaletten när jag var där för då fick man först gå ut ur din friggebod och sen in i huset och dina föräldrar vaknade lätt och jag måste kissa så ofta. 
 
Imorgon ska jag träffa Hampus, ta en promenad, kanske träffa rikard och therese, kanske laga lite mat, kanske kolla på en film, kanske inte bli full bara för det är helg. Allting går att genomlida och sen blir det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0