Norrköpingshatkärlek

Livet är omtumlande och jag önskar att den här jävla sommaren bara ville ta slut snart. Försöker engagera mig i saker för att hålla mig sysselsatt hela hösten, hoppas det är ett vinnande koncept. 
 
Ibland gör man rätt ibland gör man fel osv. 
 
Igår badade jag i havet och skyndade mig till ett tåg. Tog farväl av Elin. Drömmer om en annan vardag i en annan stad, att jag ska sluta vara så jävla missnöjd och bara nöja mig, kanske höra av mig till bekanta för att lära känna dom bättre. Norrköping är inte helt tomt på vettiga och intressanta personer som jag skulle vilja träffa mer men jag är både för feg och för bekväm. Vill bara umgås med dom jag känner bäst, och som känner mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0