Sikk fukk

Idag har jag flottigt hår och mycket pengar på kontot, har jag tur kommer resten av lönen in snart också. Då har jag några tusen över att spara till bättre tider, ett litet lager jag kan ta ifrån när jag behöver rymma från den här stan som helt plötsligt nästan bara handlar om ångest. 
 
Man är väl sjuk, sikk fukk. 
 
Så arg så bitter. 
 
 
 
 
Så ett öppet meddelande till Hampus: Jag har typ huuuur mycket pengar som helst, hur ligger du till? Ska vi inte göra nåt skoj? Kanske bestämma ihop med alla andra att vi ska träffas en helg i malmö eller gbgrain och bygga den största myshörnan nånsin och kanske dricka livet av livets goda. Jag tycker det låter som en jättebra ide. Men kanske borde vi vänta typ ett tag, skånegänget kommer nog va bakis ett tag nu. Men jag saknar dig och alla andra och har det trist. 
 

Kommentarer
Postat av: HP

Ja! Det låter som en jättebra idé:) Jag har inte extremt mkt $ men det löser sig! Däremot har jag en "invändning". Inspirerad som jag är av Peter Weiss, tänker jag att vi kanske kan Vidga vyerna? Eller åtminstone tillåta oss själva att leka med tanken. Men det snackade vi ju om tidigare i sommar B-) blir säkert billigare också nu när det inte längre är högsäsong osv. Det behöver ju inte konkurrera med andra planer heller, se det snarare som att lägga i ytterligare en växel. Tyvärr blir det nog svårt men det är ändå kittlande tkr jag! Ps. Du är ju alltid välkommen hit också, med reservation för att jobbar helg ibland. Saknar dig med!

2012-08-24 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0