sammanfattar ändå

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Ja, åkte till Berlin, blev dumpad, badade i en fontän, sen vet jag inget mer såhär just nu

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej inte det

Dog någon som stod dig nära?


Nej tack och lov

 

Vilka länder besökte du?

Tyskland, danmark kanske

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

En snäll person att skeda med. Nä vet inte. Ett gulligt husdjur.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Är extremt dålig på datum.

Vad var din största framgång 2012?

Slutförde min utbildning. Blev en självständig skön tjej igen. 

Största misstaget?

Supit för mycket, som vanligt.

Bästa köpet?

Tågbiljetter

Vad spenderade du mest pengar på?

Typ hyra och mat antar jag

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag har fantastiska vänner som plockar upp mig när jag ber om det och sover med mig när jag lipar.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

Askan är den bästa jorden. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och, bara extrema känslor.

Vad önskar du att du gjort mer?

Lämnat Norrköping

Vad önskar du att du gjort mindre?

Besökt tråkiga fester, varit en svartsjuk flickvän. 

Blev du kär i år?

Jättekär i jättemånga kändisar.

Favoritprogram på TV?

Torka aldrig tårar utan handskar,Jakten på det perfekta livet eller historieätarna

Bästa boken du läste i år?

Prins charles känsla, läste den i PRECIS rätt stund. Sen såklart torka aldrig tårar utan handskar, första boken. Älskade även Konsten att vara kvinna. 

Största musikaliska upptäckten?

Vet inte

Något du önskade dig och fick?

Tror inte jag önskat så mycket, försöker bli en person som "tar saken i egna händer"

Något du önskade dig och inte fick?

Fast ett gulligt djur önskade jag.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Fikade på kuriosa, åt kräftor

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja, exempelvis hade jag kunnat fatta att jag inte mådde bra i förhållandet jag var en del i. Sen hade jag kunnat strunta i att må dåligt för jag blev dumpad men sånt är ju oundvikligt.

Vad fick dig att må bra?

Mina vänner och min familj

Vilken kändis var du mest sugen på?

Lotta Lundgren, Kakan, SETH COHEN, Chuck Bass, Conor Oberst m.m. osv 

Vem saknade du?

Dom som flyttat och dom som bor i Hultsfred

De bästa nya människorna du träffade?

Pridegänget. 

Mest stolt över?

Att jag blivit mer vettig i skallen.

Högsta önskan just nu?

Att alla jag älskar kommer må bra under 2013 osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0