Den spännande fortsättningen

Hej mina läsare!
 
Jag förstår att ni väntat med spänning på fortsättningen i historien om hur jag går vidare för att komma över den här hemska separationen.
 
Idag slog det mig att jag inte gråtit på typ två dar, förutom till cancerfilmen igår. Grät så mycket i lördags, och alla dagar dessförinnan att jag behöver en paus. 
 
Men vad har jag sysselsatt mig med idag då? JO jag har spelat ett nytt Hugospel på min iphone som jag visserligen blir bättre på men fortfarande är väldigt dålig på. Jag har kollat på OS, hämtat ut Marias nya glasögon (med maria då, jag följde med som sällskap) och okynnesshoppade smink och halsband på HM bara för att jag tycker jag är värd att shoppa jättemycket nu pga synd om mig. 
 
Köpte även skivor som jag ska bränna musik på inför lördag och ett ordentligt cd-case. 
 
Ska strukturera upp all musik imorn tänkte jag. Förhoppningsvis. 
 
Kvällen avslutades på Världens bar där jag mest drack cider och diskuterade könsrock med lokaltidningsjournalister. 
 
Inga bra knep idag. Bara tidsfördriv. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0