Profilbildernas mästarinna

Jag byter profilbild på facebook rätt ofta, har fått någon ide om att profilbilden måste spegla mitt humör, därför har det blivit en hel del genom året. *ambivalent tjej*. Jag väljer profilbild bland de bilder där jag själv tycker att jag ser snyggast/sötast/coolast ut. Ganska roligt att kolla tillbaka och se när jag tyckt att jag sett som snyggast ut. Vilka bilder som är mest smickrande osv. hehe. 
 
Här kommer en best of med bilder jag fortfarande tycker håller måttet. Alltså jag på bild som snyggast/sötast/coolast. 
 

Kommentarer
Postat av: alice

re: tack så mycket! den är från bikbok :)

2012-11-01 @ 21:27:59
URL: http://grevholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0