Konstnärsskämten

 
För en vecka sen skojade jag om att jag skulle bli konstnär till slut, bara jag tog tag i min utbildning osv. Insåg nu att skojet nog inte framgick och att han jag skojade till nog nu tror jag har konstnärliga visioner. Tokigt det kan bli. Kanske får förklara mig ur det någon gång fast då blir det nog bara ännu konstigare. Får helt enkelt sadla om och bli konstnär. Eller som till en annan person som jag i lördags natt sa att jag ska bli curator....... och sen en stund senare "aae fast nä jag valde bara fel ord jag ska inte alls det bli curator för jag gillar inte konst nåt vidare blablabla jag vill blablabla" Då föreslog han att jag skulle göra barnböcker. Det tyckte jag lät som ett bra förslag. Ska jag göra någon gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0