Paniken & prestationsångesten

 
Tills imorn ska jag kunna formulera mitt projekt i två slagkraftiga meningar. Nu måste jag definiera och få ihop alla lösa trådar i huvudet mitt och bestämma mig för vad jag vill åstadkomma. 
 
Vill mest bara göra nåt riktigt bra så folk säger jag är duktig sen och kanske anställer mig i någon form. Tänker bara på resultatet. Och på att jag vill va BÄST. Bli bäst iallafall. Men det är väl till viss del det jag vill att mitt projekt ska handla om så det passar ju in. Kan jag jobba med mig själv under tiden också. Som en form av terapi och självhjälp. 
 
BEKRÄFTELSE mina damer och herrar. Det tänkte jag nog ägna ett och ett halvt år åt. Men riktigt hur vet jag inte än. Hoppas det kommer till mig under natten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0