Allt det där om att va på väg nånstans

 
God morgon på er.
 
Jag vaknade för en timme sen med ett stressat hjärta, känns som jag borde va på flera platser samtidigt och framförallt göre vettiga saker av min tid. Eftersom min klass bara är hälften så stor som den var när dom gjorde schemat så har alla genomgångar osv tagit mycket kortare tid och därför är vi nu lediga fram till på tisdag. Dock har jag saker som gör att jag måste va i norrköping på lördag, men nu är det torsdag morgon och om jag sätter mig på ett tåg om en och en halv timme så kan jag va i hultsfred i två dygn och då kan jag ha lite kvalitetstid och hultsfredshösten är fin och jag saknar ju min familj så mycket. Hatar att förflytta mig bara, alltså själva resandet ger mig någon märklig ångest, jag tycker ju om att vara framme, men att åka nånstans och veta att det är tidsbestämt gör det svårare för mig att slappna av och carpe diem. 
 
Det var lite om mina märkliga issues. Hoppas er dag blir fin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0