Annika Norlinfrukost

Äter en sen frukost vid köksbordet framför datorn och musik special med Säkert! Som jag älskar Annika Norlin och det hon producerar och tar sig för, så fantastiskt bra.
 
Utanför regnar det och ikväll ska det spelas brännboll för den goda sakens skull. Kanske blir det festligheter sen, får se, vill att någon ska bestämma den här dagens innehåll åt mig från början till slut. 
 
Tänkte på kärleken när jag vaknade imorse, på tryggheten och otryggheten. Tänker tillbaka på allting som ett tryggt täcke. Klart man vill ha det man inte kan få, eller inte klart fast högst troligt. 
 
JAHAJA nu ska jag sluta filosofera och städa mitt rum. Sen diska disken och va en bra sambo så inte Maria kastar ut mig och hittar en ny inneboende via blocket. Vill inte bli utbytt mot en hon hittar på blocket så bäst att ligga i. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0