Bättre tider

Vaknade imorse och mådde inte alls särskilt bra, slem och hostande och en mensvärk från helvetet. Fick därför skippa dagens presentationer, inte för det var obligatoriskt, men alltid kul att lyssna på vad andra sysslar med. Nu mår jag ungefär som ett paket smör som står framme för länge på köksbänken. Ska fortsätta tycka synd om mig själv i sängen med den där boken som jag aldrig vill ska ta slut. Kanske återkommer med en recension sen om ni har riktigt tur. 
 
 
Kanske skulle jag kolla på skins igen, från början. Bra helgaktivitet när man är sjuk tänker jag.

Kommentarer
Postat av: Rikard

Hallå, du får ju läsa cirkeln!

2012-09-07 @ 21:15:55
Postat av: kajsa

Jag har faktiskt aldrig tittat på Skins. Jag vet inte varför. Det verkar ju eminent. Men jag kommer liksom inte till skott.

Svar: Åh, du borde verkligen ta dig tid att göra det! Så himla fin serie!!!
None None

2012-09-10 @ 12:23:01
URL: http://www.whatsupsthlm.se/aenigma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0