Höstenkät




1. Känner du dig spirande lycklig och glad nu när hösten är här?
Inte spirande skulle jag inte påstå, men känner mig rätt lugn trots allt, och mycket förväntansfull!
2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Min svarta stickade tröja som jag bär till allt
3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan 
– hur såg ditt liv ut?
Var ihop, började skriva uppsats, festade kanske, minns inte riktigt.

4. Vad gör du om dagarna egentligen?
Typ, pluggar. beror lite på, ibland tar jag en promenad och ibland lagar jag lite mat
5. Vad ska du ha för frisyr?
ren och välkammad
6. Vad lyssnar du på för musik?
Pop, som vanligt
7. Vad läser du?
Böckerna jag fick i födelsedagspresent, har inte hunnit med att läsa alla än, och det vill jag ju såklart för fick ju bra böcker.
 
8. Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
 Tvätta håret innan det blir flottigt
9. Vem är din stilikon just nu?
pass

10. Är du kär?
nä.
11. senast inkomna sms?

snällt.
12. ångrar du något i år?
Både ja och nej, har ju gjort en del dumt men fan, så onödigt att sitta och ångra sig.

13. vad var bäst med sommaren? 
Att mina vänner är så fina
14. vad var sämst med sommaren? 
ameh, dum fråga
15. blev det som du tänkt dig?
HAHAHA nä. Men det ordnade sig bra till slut ändå.
16. vad önskar du dig?
Fler resor, dansnätter och kramar. 
17. senast sedda film?
 Project x haha

19. senast köpta plagg?
två klänningar och typ en kimono på primark
20. Hur ser du på framtiden?
Jag vill tro att den har mycket överraskningar i sitt sköte. Men å andra sidan är ju min nya teori att man skapar sin egen framtid så beror ju helt på vad jag vill skapa åt mig själv.


Alla bilder är stulna, ja jag är fortfarande besatt av skins. Går nog aldrig över.

Kommentarer
Postat av: Karin

älskar första bilden!!

Svar: jag med!! så himla dumt att jag inte minns vartifrån jag stulit den, vill se fler bilder hen gjort!
None None

2012-09-19 @ 20:14:00
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0