kalla det va du vill

För 10 år sedan:
1.) Hur gammal var du? 12 år.
2.) Var gick du i skola? först på töreskolan, sen lindblomskolan i Hultsfred, fast för prick 10 år sen hade vi inte flyttat än så töreskolan är nog rätt svar.
3 ) Var jobbade du? Ingenstans
4 ) Var levde/bodde du? I vårt hus i siknäs.
5.) Var brukade du hålla hus? Hemma mest
6.) Vad gillade du för musik? Feven, Eminem, typ allt som var med på min most wanted skiva, lucy street, aqua, spice girls och sånt.
7.) Vem var din bästa vän? Jane, och Kristin, och Jennifer. Har inte kontakt med någon av dom nu men en är mamma. 
8.) Vad hade du för intressen? Läsa, det här var ju på den tiden Harry Potter böckerna fortfarande utkom och jag väntade spänt på att få sluka nästa bok.
9.) Vilka filmer gillade du? Vildängel, Livet är en schlager, säkert nån dålig disneyfilm.
10) Hur brukade du klä dig? Bekvämt, var väldigt ointresserad av att klä mig snyggt.
11.) Hade du varit på en riktig fest? nä
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? nä
 


För 5 år sedan:
1.) Hur gammal var du? 17.
2.) Var gick du i skola? Gyro i hultsfred
3 ) Var jobbade du? på sommaren på öland som hotellstädare men sen på hösten ingenstans.
4 ) Var levde/bodde du? Hultsfred, på furuvägen.
5.) Var brukade du hålla hus? Hemma, skolan, replokalen
6.) Vad gillade du för musik? Arga tjejer, Jakob Hellman, Håkan Hellström, cool indie och sånt
7.) Vem var din bästa vän? Maria, Therese å Sia, umgicks knappt med nån annan
8.) Vad hade du för intressen? Ta det lugnt, fotografera, spela musik.
9.) Vilka filmer gillade du? Vildängel, G som i gemenskap, Livet är en schlager, sen minns jag inte, minns bara klassikerna som hänger med. 
10) Hur brukade du klä dig? Poppigt, manchesterbyxor kanske, bandtishor
11.) Vad gjorde du på helgerna? Kollade mycket på film, fotade konserter ibland
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat?  nä
 


För 2 år sedan:
1.) Hur gammal var du? 20
2.) Var gick du i skola? Linköpings universitet, fast i Norrköping
3 ) Var jobbade du? På sommaren på camping, på hösten ingenstans
4 ) Var levde/bodde du? Luntgatan
5.) Var brukade du hålla hus? Hemma, mycket på fester, Ringarum ibland
6.) Vad gillade du för musik? Ball indie 
7.) Vem var din bästa vän? Maria, Henrik, Pontus, och fler såklart
8.) Vad hade du för intressen? Dans, musik, carpe diem
9.) Vilka filmer gillade du? Dom vanliga, minns inte om jag kollade så mycket på film
10) Hur brukade du klä dig? Typ som nu, klänning/kjol, Gulligt.
11.) Vad gjorde du på helgerna? Klubbade, gick med i republik också justja
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? nä.
 


Idag:
1.) Hur gammal är du? 22.
2.) Var går du skola? Fortfarande linköpings universitet fast i norrköping, men nu masterprogrammet
3 ) Var jobbar du? Vimmelfotar lite ibland
4 ) Var lever/bor du? Iuntgatan med Maria
5.) Var brukar du hålla hus? Hemma, runt strömmen, på nån ball klubb kanske,
6.) Vad gillar du för musik? Olika varje dag, mest sånt som inte påminner om kärleken.
7.) Vem är din bästa vän? Maria, men har fler också, men dom kan jag inte lista för jag glömmer alltid nån fastän den personen också är jätteviktig.
8.) Vad har du för intressen? prettokultur är mitt nya intresse, mest för jag måste lära mig mer.
9.) Vilka filmer gillar du? kollar twin peaks just nu, fast det är en serie och vet inte ens om jag gillar det.
10) Hur brukar du klä dig? typ som för två år sen, samma plagg tillochmed
11.) Vad gör du på helgerna? Dansar kanske, fast i helgen har jag inte gjort det.
12.) Har du fått ditt hjärta krossat? Ja, men det kanske börjar ordna sig nu, långsamt.

Kommentarer
Postat av: jessica

Vad gullig du var på första bilden, Anna! :)

2012-09-09 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0