Nu är alla små stjärnor nu är alla glada

Idag frågade Jon mig om hur det kändes med allt, men det var i kassakön på hemköp och jag svarade väl det vi båda visste och ville höra av varandra på något vis. När det är trevligt känns det värre, då kommer bitterheten och det blir svårare för korkade hjärnan och dumma hjärtat att ta in och förstå, men långsamt går det över även om man backar några steg lite då och då. Även om man är så trött på att det inte går över tillräckligt fort så blir det nog bra om det får ta lite tid bara. 
 
Ikväll har jag ätit glass och stekta bananer hos Sia, kollat på ung och bortskämd och lite svenska hollywoodfruar, fast innan dess hade vi republikmöte och jag tror vi kom fram till bra saker och att vi snart kommer med bra bokningar som åtminstone jag hurrar för. Vill bara dansa till bra musik varje helg. 
 
Har packat inför morgondagens resa, några klänningar, lite underkläder, lite smink och en tandborste. Ska snart leta efter strumpbyxor utan hål och välja ut en varm tröja som inte tar så mycket plats. 
 
Fotoautomatskärlek är en kärlek som består. I Berlin ska jag fotografera lite igen. Kanske bli som en sån där riktig bloggare som sammanfattar min resa i bilder med rubrikerna "Berlin dag 1" osv. 
 
Men börjar jag med dagens outfit kan ni ju be mig tagga ner lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0