Vecka 36

Jahaja, en ny vecka vaknade jag till hostande imorse. Den här veckan innehåller lite inspirationsföreläsningar och ytterliggare studiebesök, men till grannstaden Linköping den här gången. Kolla på lite konst och på andra utställningar jag redan sett, men det gör ju ingenting. Jag ska även hinna med att fixa en cd-mixer, kanske boka tågbiljetter, kanske planera ett äventyr. Näe skämt å sido så måste jag planera självarkeologin och leta fram en gestaltning till gestaltningsseminariet. Sen vill jag hinna sluta hosta och träna litegrann. 
 
Tänker att det känns lite fint och pirrigt att jag ännu inte bestämt hur och var jag ska avsluta veckan, kanske avslutas den med att jag vimmelfotar på en klubb här eller så flyr jag iväg. Båda alternativen är bra, men en innehåller en övervägande risk för drama som jag fått nog av. Plus att det är svårt att så bredvid utan att allt det gamla kommer tillbaka. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Snälla fly till Malmö! Saknar dig.

Svar: JAA! jag hoppas det, saknar dig också!
None None

2012-09-10 @ 10:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0