Wir fahren nach Berlin

Haha enda bilden jag hitta på fejjan med oss tre resekamrater på bara och jag fick en tvångstanke om att det här inlägget var tvungen att ha en sån bild.
 
MEN IDAG KÄRA LÄSARE ÅKER JAG TILL BERLIN IFALL NÅGON MISSAT DET. 
 
Vem vet, kanske bloggar jag från hostelet när jag hittat wifi eller så hörs vi när jag är hemma i peking igen. 
 
Jag är mycket spänd och pirrig inför resan men det ska bli himla kuligt och mysigt, och soft, och fint. Just nu har vi en rörmokare på plats som äntligen byter ut vårt gamla äckliga handfat och vår ännu äckligare gamla toalett. Lyx att komma hem sen och uträtta sina behov på en sprillans ny toalettstol. 
 
Ha det så fint! PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: johan

hoppas ni får en kanonupplevelse i Berlin, Anna! Både jag och Jessica hade jättegärna hängt på, men kunde tyvärr inte med så kort varsel :( vilken tajming att rörmokaren kommer nu då när ni åker bort!

2012-09-12 @ 12:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0