nittiotalisterna

Jag måste hoppa på hyllningståget till den här fantastiska delen av nittiotalisterna på svt. Tyra är en så fantastisk person och jag vill bara få hänga med henne och lära av hennes obrydda sätt. Gillar särskilt hennes tankar om begreppet "vi får se" och att om alla bara fortsätter säga vi får se så HÄNDER JU INGENTING. 
 
Sen är demonstrationen på första maj helt fantastisk. 
 
Gör som jag och ta en paus och kolla på Tyra så kanske ni blir mer som henne efteråt. 
 
 
ps. scenen när hon städar sitt golv och är arg på sin pappa är hysteriskt rolig. Precis vad jag vill skrika åt Maria när vi städar hehe. 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Precis vad Josh vill skrika åt mig med. hehe!

Svar: Haha! lätt att bli lite irriterad på perfektionister som tjatar ;)
None None

2013-03-06 @ 15:49:52
URL: http://sannade.blogg.se
Postat av: Madde

Ja ÅÅÅÅHH Hon är helt underbar!!!!!!!!

Svar: Ja åh! ska gå ut som henne och skrika på gatorna idag <3
None None

2013-03-08 @ 08:15:01
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0