Those dancing djs

Imorgon är det internationella kvinnodagen vilket jag hoppas att ingen lyckats missa. I norrköping är det massvis med viktiga saker som händer exempelvis demonstration och feministfika med Hallongrottans vänner, efter det är det både föreläsningar och festligheter på arbetets museum.  Och imorse fick jag vakna till den fantastiska nyheten att mina favoritdjs - Those Dancing Djs kommer att säkra dansen på arbetets imorgon! Hurra säger jag och dansskorna som nu ska putsas. Efter en hård dag på barrikaderna (som doktor kosmos skulle beskrivit det) förtjänar vi alla att få dansa till bra musik, annars kommer vi ju bli deprimerade av hur långsamt utvecklingen går ( OCH PÅ VISSA STÄLLEN STANNAT HELT!!!!!!) och gräva ner oss i en grop i skogen. 
 
Dansande djsarna från en annan fest en gång i tiden som nu känns väldigt långt borta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0