utfyllnadsdagen

Tisdagar känns oftast så otroligt långsamma och menlösa. Jag har sällan någonting schemalagt på tisdagar och ingen anledning att ens lämna hemmets trygga vrå. Idag delar jag tiden lika mellan att städa, läsa texter och förbereda torsdagens seminarie samt att söka jobb. Utanför är det snöstorm och jag känner mig lite instängd. Tiden går så långsamt och att gå från tanke till handling är ovanligt svårt. Som om hjärnan och händerna inte riktigt är lika bra sammankopplade på tisdagar. 
 
Titta så förväntansfull, pigg och glad jag var i lördags morse! Sminkat mig hade jag också gjort! 
 
Dock lite skelögd pga morgontrött. har så svårt att fokusera blicken på morgonen, och under längre stunder på dagen också.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh så himla fin!

Svar: Men åh tack finis!!
None None

2013-03-22 @ 20:51:26
URL: http://magpie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0