vad i helvete händer nu

Scanna in min lilla akryltavla igår till en grej
 

Är så stressad över så många saker just nu. Skriver upp alla deadlines. Mailar och ber om uppgiftsförtydliganden, väntar och väntar, får besked om mer jobb men sen ångrar någon sig och pengaångesten bara smyger sig på. Hatar pengar och tackar min lyckliga stjärna för att jag har möjlighet att låna pengar av mina föräldrar tills sommarjobbslönen trillar in. 
 
Men lite heartbeats in mailbox kom gör mitt hjärta glad händer också. För att citera två bra låtar i en och samma mening. Orkar inte tänka på vad det ska bli av allt för det spelar noll gånger noll roll. Läser i den här bloggen för ett år sedan och herregud vad olycklig jag var då. Nu är allt lite mer i fas. 
 
Maj, sköna maj, ta väl hand om mig och nästan alla andra. 
 
kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0