Vimmelfotografens återkomst

Ikväll ska jag vimmelfota lite igen efter att ha hållt mig borta. Först åkte jag ju till Berlin och sen till Malmö. Men nu är jag kvar på hemmaplan och ska återigen fota. I måndags blev jag igenkänd av en i kassan på cnema som vimmelfotografen på orange. Det var oväntat men lite roligt också.
 
Igår spelade jag och Maria lite skivor på Cafe Hörnet och det var väldigt trevligt. 
 
Nu är jag ensam hemma och funderar på att ta ett bad och skvätta omkring i hela badrummet, eller kanske kolla på SATC-boxen. Eller, det känns alltid som det finns massa saker man borde passa på att göra när man är ensam hemma men kommer aldrig på dom när det väl händer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0