Dagens lista

Hur såg du ut för ett år sedan?
 

vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
Hehe och hihi tror jag.

har du någon fobi?
Nej jag tror inte det faktiskt, *Tuffing*

vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?

Pasta med tzay kanske, eller sushin i måndags.
vad är det finaste någon har sagt till dig idag?

Har inte pratat med någon än idag, men Josefine skrev på chatten att det skulle bli en bra dag trots att det regnar.

när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Igår när jag både affischerat och hittat en metod. 

vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Har inga helgplaner, men kanske ska åka till linkan och kolla på en fotoutställning, det låter ju kul. Sen ska jag testa mitt holgaobjektiv ifall det blir fint väder.

vilken är din pepplåt för tillfället?
Det kommer aldrig va över för mig - Håkan Hellström

vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Kollat på freaks and geeks och spelat candy crush

har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
hmm näe, tråkig vanlig vecka

vad oroar du dig för?
Att bli arbetslös. 

vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
Oj, jag har liksom mest bara befunnit mig i mitt lilla område och här springer inte många kändisar omkring.

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Alla teorier och metoder, och allting jag ska göra som jag är rädd för att glömma. Samt ett registreringsprogram på mitt jobb.

hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0