ibland gör en rätt ibland gör en fel ni har hört den förut

Ett fel närmare rätt sa Rikard och jag kunde inte låta bli att skratta, felar mig fram genom livet, ger inte hjärtat rakt ut längre men ibland kan det hända att jag öppnar det lite på glänt och låter någon gå in och hälsa på. Vissa stunder har jag obegränsat med kärlek och andra är jag tillsluten som en kall liten mussla. Men jag orkar inte röra runt i det där. Allting är nu så mycket mer stabilt och jag skrev till och med en låt om att sova på din axel fastän jag försöker undvika att hylla tvåsamhetsnormen. Man kan inte äga varandra säger Maria och det har hon fullständigt rätt i. Men hur ska allting gå till i praktiken? Jag vill nog inte alls äga någon, det är jag förbi. Vill bara va nära och bli bekräftad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0