börja om på nytt

Idag kom äntligen den fortsättningen jag väntat på. Upprop med en spännande ny, liten, klass. Ännu ett republikmöte, med lovande utgång har jag också hunnit med. 
 
Jag är livrädd och otroligt peppad inför mina två masterår, nu först ett inledande halvår och sen ett och ett halvt år med projekttid! Temat är spännande och bra än så länge och jag har redan påbörjat några ideer jag vill jobba mer med. 
 
Allt kan bli bra, det tror jag, nu äntligen. 
 
Och kanske står jag inte ut med att va kvar här längre för det blir för trångt, då kanske jag måste flytta och göra en ny plan, men det ordnar sig det också. 
 
Det löser sig som Hampus skulle sagt, det bästa är att jag börjar tro på det. Om inte idag så imorgon. 
 
Godnatt bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0