Ett läsarmail

Hej Anna, idag skickade en vän en länk till din blogg och sade att du skriver om mig i den. Jag läste två inlägg, Hallå haters var e ni nu och salty lips tell me lies, jag insåg att jag måste vara den psyksjuka i salty.. inlägget. Jag är på riktigt förvånad över att du verkar ha en blogg som går ut på att du skriver och smutskastar andra människor, människor du kanske inte skriver ut direkt vem den personen är men som många av dina läsare kanske förstår vem det är ändå.

Jag kallas den "psyksjuka tjejen", dessa stora ord du använder dig av Anna, förstår du dig på den riktigta innebörden av dem? Sen när är du en läkare som kan sitta och stämpla såna ord på någon? Vilka symtom använder du dig av för att klassa mig som psyksjuk? Det enda som kan skvallra om att jag har haft psykiska problem är ärr på armar och ben. Kallar du underviktiga människor anorektiker eller bulimiker också? Eller diagonserar du bögar med aids? Jag råkar för övrigt veta att du har Aspergers Syndrom, är inte det en mental funktionsnedsättning, är inte du en person man skulle kunna kalla den "psyksjuka tjejen". Angående min mentala hälsa som uppenbart verkar intressera dig av vet du ingenting.

Något annat som förvånar mig är din tuffa attityd på din blogg(dvs. hur ball du låter när du snackar skit om andra människor). I verkligheten är du inte mer kaxig än en nyfödd kattunge.
Varför kan inte du med alla dina åsikter om människor inte säga det direkt till dem istället för att skriva på en blogg? Det du håller på med påminner mig om internetmobbing, en liten osäker människa som kan bakom en dator sitta och trycka ner andra människor för att själv må bättre. Men det måste vara skönt att sitta och skriva saker på ett ställe där ingen av dem kan försvara sig, det måste kännas stort, modigt och givande.

I inlägg Hallå haters... skriver du om någon(åter igen inte med namn men som här lär dina läsare veta vem du menar, och jag tror jag vet vem du menar). Du citerar denna personen med saker hen har sagt till dig, du skriver ut att personen ska söka hjälp, bearbeta sin uppväxt, göra någonting konstruktivt. Du sitter och lämnar ut en person på det sättet. 
Tycker du att det du sysslar med är konstruktivt?

Det du håller på med är inte ok, du bör ta bort de inläggen jag nämner, säkert flera till men jag orkar inte läsa mer, du får mig att känna högstadievibbar och det är jag för gammal för, liksom du. 

Jag antar att du inte kommer svara på detta mail, det verkar ju inte riktigt vara din grej att faktiskt prata med människor du har problem med, utan bara skriva om dem i din blogg.

MVH Sara Svensson AKA den Psyksjuka Tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0