Jag har sett partyn och bakfylledar för mitt favoritdjur är partyanimal

JAHA OCH VAD SKA JAG GÖRA AV DEN HÄR DAGEN HADE NÅGON TÄNKT?!
 
Tycka synd om och tycka synd om och imorgon flyttar Henrik och jag måste klara mig själv. Tankar som slår mig är exempelvis att jag knappt aldrig gått ensam genom lius korridorer, aldrig behövt lära känna någon. Nu måste jag va glad och intressant eller bli forever alone. 
 
På lördag ska jag va vimmelfotograf igen, känner mig för blyg och känns som alla bara kommer undra vad som hände mellan oss två, vi gick ju alltid dit tillsammans. Där ville du ibland hångla offentligt fastän du hatade par som gjorde det, ibland kan man få göra undantag, men morgonen efter brukade du bli alldeles generad när jag påminde dig om hur hångelsugen du var. 
 
Helt plötsligt känns norrköping för litet, för trångt. Jag har redan träffat alla människor, dansat alla danser, gjort bort mig och ångrat mig. Vill inte va den som blir kvar. Måste rycka upp mig måste skaffa rutiner måste sluta vänta på att saker ska hända av sig själv. 
 
Jag har hört att man drömmer konstigt om man äter apelsin, kanske kan vi drömma om Paris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0