Forever doesn't live here anymore


Igår drack jag vinet, köade till en klubb utan att komma in och gick istället till norrköpings värsta källare med rökrummet från helvetet. I källaren frågade en kille jag aldrig sett innan om jag var din flickvän för han hade sett mig på facebook och man kommer ju ihåg mitt namn. Men jag minns inte om han sa att han hette Sebbe eller Rasse och han kunde inte förklara hur han kände dig. 

Ett nattdopp i en fontän värdigt den här lilla krisen jag nu går igenom. Flyta runt lite i vatten som kändes fräschare än i sjön vi badat i några timmar tidigare. Mycket badande den här sommaren. Och mycket kärlek. Är så tacksam för min familj och mina vänner. Jag är absolut inte ensam, det är skönt.

Om en vecka ska jag och Sanna spela skivor på ett bröllop och inte ens det känns jobbigt. Bara kul. Jag tror allt ordnar sig, det måste det göra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0