Håret

Igår tog jag tolv bilder på mig själv i photobooth för jag ville visa hur långt hår jag har.
Nu ska jag gå till biblioteket. Älskar biblioteket men går dit väldigt sällan, kanske för jag jämt lämnar in mina böcker för sent så det blir skämsigt. Påminner mig om den tiden då jag var bundis med bibliotekarien i töre och jag skämdes ögonen ur mig varje gång jag glömde att ta med dom gamla böckerna tillbaka. Kände sån skam för jag inte skötte mitt uppdrag, ville ju låna mer böcker men så lämnade jag inte tillbaka dom gamla och tänk så ville nån annan låna dom nu som inte kunde det för dom låg hemma hos mig i siknäs!!!!!

men då var jag alltså 9 år. nu är jag lite mer lugn men bara lite. Bibliotekarierna vet åtminstone inte vad jag heter och de måste kolla i sina register för att veta att jag aldrig lämnar tillbaka böckerna i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0