Holgapics

p
Hej hallå dagboken!
Idag har jag ätit glass med mina kompisar, åt två stycken stora kulor som jag blev väldigt mätt på ifall nån undrade. Brownie och hasselnöt var smakerna på kulorna ifall nån undrade över det. Äter mycket den här sommaren, som alla andra somrar, har långtråkiga sommarjobb och tristessäter det jag kommer över. 
 
Fotade lite med mitt holgaobjektiv gjorde jag också, börjar tycka om det mer och mer. Synd att det nästan bara går att använda i dagsljus dock, vid 18 började det nästan bli för mörkt redan. Eller så är det jag som inte har rätta knycken. Antagligen är det så. 
 
Efter glassen skulle vi se saw 2 men jag bangade och gick hem och lagade mat istället. Det var ju ett moget beslut av mig, viktigt att ha med sig matlåda till jobbet imorn och så så det inte blir glass till middag istället. 
 
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer PUSS och KRAM sista bilden är förövrigt min favorit. 

Kommentarer
Postat av: maria

supersnygga holgapics!!!! mera

2012-07-04 @ 14:13:04
Postat av: frida

ja!! jättefina

2012-07-04 @ 17:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0