Luntgatan girls

Jag och Maria gör ju typ allt ihop, bor ihop, äter ihop, har samma umgänge, har spelat i band tillsammans osv osv. Och så har det varit i 10 år, eller inte med allt. Bott ihop har vi gjort i lite mer än två år. Men ni fattar grejen. Vi har även en utmärkt djduo ihop. Luntgatan girls kallar vi oss och vi spelar allt som man kan dansa till som är bra ungefär. Vi dansar en hel del själva också. Så man blir svettig i nacken. 
 
Nu på lördag spelar vi på Karateklubben XL på trappan. Befinner ni er i Norrköping och har åldern inne är ni alla hemskt välkomna för en sväng om! Jon har även sagt att många kommer bli kära i mig så det ser jag fram emot förstås. Vem som helst får bli kär det är bara kul. 
 
Här följer några bilder från när vi spelade på nkpg prides efterfest i våras som fina Frida tagit. 
 
 
 
En bild på affischen också så har ni all info ni behöver! 
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

najsiga bilder!!1
sv: Jag tycker det låter väldigt smart faktiskt! är dock en beroendeperson så det kvittar vad jag börjar spela eller göra. blir fan beroende ändå :((((((

Svar: Ja, jag vet hur det är blir jämt beroende av iphonespel exempelvis... :(
None None

2012-11-02 @ 14:00:36
URL: http://afuckinunicorn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0