Att bestämma sig och sen bara göra det

Kaoset i min hjärna just nu. Åh. 
 
Ska skriva ett treatment tills imorgon bitti och sen diskutera igenom med alla i min klass och även med lärare. Jag ska sätta ord på projektet, det som hittills bara varit lösa trådar i mitt huvud för jag inte vill bestämma mig för någonting ska ner på papper och då känns det så definitivt. Betänketiden rinner ut och jag får lita till att jag har en idé att tro på och att jag och projektet ska älska och hata varandra i ett och ett halvt år framöver. 
 
Jag har fått bra respons när jag försökt förklara mina tankegångar idag. Nu återstår bara att se om jag lyckas förmedla mina tankar i text. Allt löser sig. Läskigt att fatta beslut bara. 
 
Och justja! idag har jag både fått en godkänd c-uppsats och får va kvar på mastern, hurrahurrahurra osv. 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hurra och grattis!! Och jag lovar, projektet kommer bli superduper.

Svar: :) jaaaa ska bara ta mig i kragen!!
None None

2012-10-12 @ 09:18:23
URL: http://sannade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0