Flitigt.

Ibland är jag så jävla dum i huvudet så jag känner avsky inför mig själv. Som nu. Har skjutit på uppgiften till morgondagens seminarium tills nu, har krypit ner i sängen och borstat tänderna och är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Ändå måste jag nu läsa en text som heter "using narratives in social work interaction". Egentligen säkert jätteintressant men jag vill inte. Förstår inte riktigt hur det är relevant till min utbildning men det kanske visar sig. 
Hur som helst måste jag läsa texten och svara på ett par frågor och hitta egna exempel att presentera imorgon.  Observera att jag fick uppgiften i tisdags klockan 12. Nu är det torsdag klockan 22.37. Jag kan inte skylla ifrån mig på någon annan och jag gör jämt såhär. 
 
Antagligen kommer jag ställa klockan tidigt imorgon och hata mig själv då för jag fortfarande inte gjort uppgiften och får stressa mig igenom den. 
 
Ambitiös student osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0