projektansökanångesten #1

Måndagar brukar ju innebära ångest för det mesta. Idag känns allting ganska så trögt. Vet att nu börjar det verkligen bli dags för att jag kommer på en ide till mitt masterprojekt så jag hinner arbeta och tänka igenom det ordentligt innan det är dags att sjösätta skutan så att säga. 
 
"Processen är det viktigaste blablabla" säger mina lärare, men nä, det viktigaste är att jag gör nåt bra som jag är nöjd med och som jag sen kan visa upp så jag får jobb. ju. Men processen är väl en del av det också antar jag. 
 
Ska tvinga mig ett varv runt strömmen nu och *samla tankarna* sen diska. Sen har jag kanske ett embryo till en ide. Vem vet, plötsligt händer det osv. 
 
ps. stackars mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0