Äppelöga

Har inte läst läxan men går på milslång föreläsning ändå. Eftersom det är en lärare jag haft så många gånger förut tänker jag att jag är förberedd ändå. Dessutom öppnar jag ju så sällan käften i diskussioner ändå. 
 
Sen verkar jag blivit teknikansvarig för en grej men kan inget om teknik. Vet inte hur tusan det ska lösas. Är ingen ljudtekniker har bara den goda viljan. MEN PROBLEM ÄR JU TILL FÖR ATT LÖSAS HEHE. 
 
Igår innan jag somnade såg jag senaste How i met your mother, fällde några tårar och rös som vanligt... Sen vaknade jag av sms från Henrik som undrade om jag sett senaste avsnittet. Älskar för övrigt att han inleder sina sms till mig med "Lången!". Känner mig som en fotbollsspelare då. 
 
Nu ska jag bädda sängen och leta en gratis ljudtekniker innan jag går till skolan. Önska mig lycka till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0