blogginlägg i repriser

drömmer om cigaretter, pipor, rök men inte snus. det är jag tacksam för. IMORN är det hästpojken. bara en månad sen sist men det känns så fantastiskt, nu har jag ju väldigt fint sällskap dessutom. längtan!!!
pratar nog inte om något annat än längtan? allt är en enda stor längtan. längtan bort, längtan tillbaka, längtan efter erövringar, längtan framåt, längtan bakåt.
i norrköping ses man igen
det finns en chans, på nån spårvagn nånstans.
min hud är så knottrig, som en apelsin. frusen fastän det är vår, fastän jag inte ens fryser
för stor och för liten
vakuum
 


Läser igenom min gamla blogg, den jag skrev i mitt första år i Norrköping. Såhär mystisk och häftigt metaforisk var jag då. Det var innan jag blev vän med Hampus och under tiden jag träffade en kille i kjol som mest ville att jag skulle fotografera honom till hans blogg när vi träffades, förstod inte riktigt vad mer han ville mer än att han ville fortsätta ha kontakt och att han talade i gåtor. Fin omtumlande tid när allt var nytt och alla ställen ännu inte var utforskade. Jag hade ännu inte träffat alla människor och jag hade ännu inte träffat dig. Eller, bara några timmar efter jag skrev det här inlägget skrev du till mig på facebook inser jag nu, men det var inget mer med det. 
 
Jaha livet, vad har du att bjuda på nu undrar jag? Jag vill utforska mera, träffa mera människor, äventyra, drömma mera, både när jag sover och när jag är vaken. Göra saker till verklighet osv. 
 
Men vilken himla tur att jag flyttade hit och träffade alla fina människor egentligen!!!!! som Elin, Henrik, Hampus, Jesper, Frida, Johan, Rikard, Jessica, Gustav, Karin, exempelvis. HURRA LIVET FÖR IBLAND ÄR DU SÅ SNÄLL SÅ SNÄLL MOT MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0