Dear Lemon Lima

 
 
 
"Why does god hate me, but why do i question what god does im an atheist
 

Ikväll såg jag och Maria filmen Dear Lemon Lima. Den var fin och inte alls vad jag trodde. Den var lite som ett fuck you, fast inlindat i fina bilder, söta kaniner och färgat hår. Jag är inte så bra på recensioner så jag ger mig inte på att recensera den. Men jag tycker den var fin och att alla ska se den, eller nä inte Hampus för han kommer ändå inte gilla den men det har han nog redan räknat ut. 
 
Men kortfattat så handlar det om en tjej som är kär i en kille som är en fjant och hur hon hanterar sitt krossade hjärta.

Kommentarer
Postat av: -

Åh vad bra den verkar. Tack för att du delade med dig av den.

Svar: :)
None None

2012-09-27 @ 13:06:18
URL: http://hagnestahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0