Klaget osv

Ofta klagar jag av bara farten, och ofta är jag ironisk när jag klagar men tänker inte på att ironi inte alltid når fram till mottagaren. 
 
Men, jag klagar kanske oproportionerligt mycket ibland, men sånt där går ju i perioder för det mesta. Men som exempelvis nu, imorgon har vi ett gestaltningsseminarie där vi ska presentera en bra gestaltning och motivera varför just det verket är så bra gestaltat. Det kan va lite vad som helst, en låt, en dikt, ett fotografi, en dans osv. Så egentligen inget svårt alls. Jag gillar ju jättemycket saker, och att motivera är ju inte särskilt svårt. MEN SÅ SVÅRT ATT VÄLJA NÅT ATT JAG VET INTE VAD!
 
Tror jag lägger för mycket prestige i uppgiften och tänker att jag vill visa mig från min bästa sida och va medveten och ball typ. 
 
Här kommer en låt som jag och mina kompisar skrivit som handlar om att jag ligger i sängen och tycker synd om mig själv och tycker det är trivsamt typ. Kan tolkas lite som man vill.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0