Lilla livet

 
Hej lilla livet vilka äventyr, prövningar och överraskningar du bjuder mig på. Det går upp och det går ner, jag hinner aldrig sjunka ner i tristess iallafall. 
 
Dagen bjöd ju på en tur till grannstaden, där åt vi lunch på ikea, såg hur Ida hade det i sin lägenhet, fick en rundtur i församlingsgården, pallade äpplen och bakade en äppelkaka. Sen såg vi nyckeln till frihet som varken jag eller Maria sett och sen åkte vi hem. Sa åt Maria att laga mat till mig och det gjorde hon, mycket snäll och bra sambo. Imorse påstod hon att det är mysigt att diska, då blev jag så paff att jag städade badrummet och skrubbade badkaret extra noga. 
 
Nu snart ska jag sova så jag är pigg och lyhörd på morgondagens föreläsning om tematiken. Viktigt med 8 timmars sömn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0