Tevekväll

 
Oroar mig inför morgondagens gestaltning/installation eller vad jag nu ska kalla det, men det ordnar sig och blir bra säkert. Är bara så sugen på att va lite nöjd, men å andra sidan så ska bara min lilla klass på 10 personer och två lärare se helheten, och som en av mina lärare sa så är det nu processen som är det viktiga. Men lätt att få lite prestationsångest. 
 
Men nu är det tisdagkväll och jag har nog löst framställningen och har tre timmar på mig att bygga så det löser sig. Tisdagkväll är bästa tevekvällen, först ung och bortskämd och sen svenska hollywoodfruar. Hög kvalitet på den kulturen jag konsumerar. 
 
Puss och kram och nyp i stjärten som konduktören på tåget sa sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0