kicken, varären

Vill så gärna vara kreativ och göra vettiga saker. Vara intresserad av att bidra med nya perspektiv osv. Och det är jag ju, intresserad alltså men jag får liksom inget gjort för jag bara sneglar på alla andra och jag hittar fel men sen blir jag en liten person och tycker synd om mig själv och tänker att inte ska väl jag och vem är jag att osvosv. 
 
Fastän jag bombarderar världen med halvkassa grejer jag gör så vågar jag inte att bara LÄGGA NER TID OCH TANKE på nåt för en gång skull och presentera nåt genomtänkt. 
 
Läser poesi snabbt och uppfattar bara fragment. Måste sakta ner för att förstå, måste hitta metod till mitt masterprojekt och måste sluta springa förbi hyllorna på universitetsbiblioteket och kanske dra ut en bok från hyllan och börja läsa. 
 
Vad är ens tid och hur kan jag ens påstå att jag inte hinner. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0