mmmm måndag

Den här veckan ska jag vara så himla effektiv, för jag måste. 
Ska börja med att maila bokare idag med Sanna, läsa mer Goffman, hitta minst en förebild för det teoretiska skrivandet. Samt hitta djs till en efterfest och maila förslag till de andra
Imorgon ska jag leta ännu mer, gå på en introduktion till att göra research, ev ha republikmöte definitivt ha brännarmöte. 
Onsdag ska jag läsa och fixa med ett förslag som jag ska maila ut samt gå på en introduktion till att söka projektbidrag (FÅR INTE MISSA PGA MÅSTE LÄRA MIG)
Torsdag ska jag läsa samt ha programgruppsmöte med pride. 
Fredag vet jag inte riktigt mer än att plugga?! eller jo, ska ju färga håret! hehe
Lördag ska republik spela skivor så då ska jag vara pigg och glad och ha bra musiksmak
Söndag ska jag softa som jag brukar. 
 
Däremellan ska jag hinna med att dricka jättemånga koppar kaffe, promenera i solen, rita med mina nya pennor, fotografera, hänga, kolla på saker som jag laddar ner osv. Men det finns ju en del luckor så det ska nog hinnas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0