ps

Igår gick jag till badhuset med halva min klass och bestämde mig för att inte skämmas för min kropp en enda sekund och sen gjorde jag det inte. Extremt befriande, och framförallt kändes det moget av mig. Plus att jag hade kul. 
 
Mastersklassen var ensamma i äventyrsbadet och lekte vattenkull i "strömmen" och åkte snabbast i rutschkanan. Dock var jag sämst på klätterväggen. Idag har jag en förfärlig träningsvärk vilket säger en del om hur otränad jag är, men någonstans måste det ju börja. 
 
Idag ska jag vara mer seriös och skriva klart lite grejer. Hade missuppfattat omfånget och haft en del ångest i onödan så nu känns det typ hundra kilo lättare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0