tristessen.

Jag är ledig i väntan på kanske lite mer jobb. Egentligen är jag inte ledig eftersom jag skulle kunna jobba massvis med projektet men det är så svårt att tvinga fram kreativitet. Ska dock göra ett seriöst försök i eftermiddag. Men en tråkig grej med att vara ledig nu är att förutsättningarna är nästan optimala, fint väder osv, men ingen annan är ju ledig och jag har typ noll kronor. 
 
Men ska absolut inte gnälla, jag kan inte ens räknas som fattig på riktigt då jag alltid har en fallskärm pga priviligerad medelklass. Samt att jag har jobb inplanerat som på sikt kommer ge pengar. Men så fattigt i mellanmånaden då den 25e inte bidrar med några kronor alls. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0